Kunderna kan skapa sin sub eller sallad precis som de vill ha den: stor eller liten, kryddig och med låg fetthalt, kött, fisk eller vegetarisk. Tack vare ett stort urval av ingredienser är möjligheterna gränslösa. Produkterna tillreds färska direkt framför gästen. Vårt recept är en balans mellan prisvärdhet, sunda val och njutning. Resultatet är att vår produkt tilltalar en stor målgrupp. Vi har ett team av specialister som studerar mattrender och utvecklar nya produkter och smaker. På så sätt är vi alltid nyskapande och fortsätter att fånga gästernas intresse med nya fantastiska produkter.
Fördelar
De viktigaste fördelarna du har som SUBWAY®-franchisetagare är varumärket, systemet, teametoch produkten.
Varumärket
Varumärket SUBWAY® är världsberömt och har många fans. Varumärket placerar sig högt inom flera områden, på såväl nationella som internationella topplistor. Som franchisetagare har du fördel av ett världsberömt varumärke. Konsumenterna vet vad varumärket står för och känner till den höga kvalitet som erbjuds.


Systemet
SUBWAY®-systemet erbjuder ett stabilt koncept med mer än 50 års erfarenhet. Franchisetagarna har nytta av kunskapen, processerna och nätverket inom systemet. Det finns olika utbildningsalternativ för franchisetagare och deras team, plus fördelarna med centrala inköp tack vare en ideell inköpsorganisation. Dessutom finns det en nationell marknadsföringsfond där experter i marknadsföring samarbetar med en styrelse av valda franchisetagare. Inom systemet investeras det kontinuerligt i innovationer.
Teamet
Stöd ifrån teamet är en viktig del av systemet. SUBWAY® är ett internationellt, framgångsrikt företag men vår styrka ligger i att ha en lokal anknytning. Ansvariga för detta är bland annat de så kallade Development Agents som stöder franchisetagaren från början med sin kunskap om Subway och den lokala marknaden. Som SUBWAY®-franchisetagare är du självständig företagare som kommer att dra stor nytta av det omfattande stödet från de olika parterna i organisationen.