alt

Franchiseblogg

Den nya Subway® Fresh Forward designen på 90 sekunder

 

Vill du veta hur en Subway® Fresh Forward restaurang blir till? Kika på när vi filmade i en Subway® restaurang i Chula Vista i Kalifornien.

Filmen visar hur det nya karakteristiska Choice Mark (det ljusa S:et gjort av två krökta

pilar) skapas, hur den moderna inredningen byggs och till slut hur de första gästerna

får sina subs vid den nya disken.

Under hösten 2017 introducerade Subway® den helt nya restauranginredningen

kallad Fresh Forward Decor. Inredningen är höjdpunkten i den globala varumärkesförvandlingen och syftet är att höja gästens upplevelse. Den nya designen kommer att ge 43 000 restauranger världen över ett nytt utseende och inkluderar ny, modern utrustning. Designen innehåller den nya logotypen, nya Choice Mark, ett modernt färgschema och tekniska funktioner som digitala menytavlor, bord med USB-portar och Wi-Fi. Samtliga restauranger kommer att få den nya designen.

Vill du ta steget till egenföretagare och öppna din egen Subway®-restaurang i den nya Fresh Forward designen? I vår gratis informationsbroschyr visar vi dig alla nödvändiga steg för att bli en Subway® franchisetagare.

Få mer information!

Fyll i dina kontaktuppgifter för att få mer information. Din regionala Development Agent kommer inom kort att kontakta dig med ytterligare detaljer.